Veel gestelde vragen over leveren

 
 

Wat zijn de levertijden?

Bij elk product op de site staat de gemiddelde levertijd genoemd in werkdagen onder het kopje ‘Levertijd’. Dit is het aantal werkdagen na akkoord op de digitale proef. Leveringen worden tijdens kantooruren aangeboden.

↑ naar boven


Hoe snel worden onbedrukte producten geleverd?

Dit verschilt per product en varieert van 1 werkdag tot enkele weken, mits er voldoende op voorraad is. Neem contact op met ons verkoopteam over de levertijden.

↑ naar boven


Leveren jullie ook aan andere landen?

Verzenden naar andere landen dan Nederland is mogelijk, maar hier zijn wel extra kosten aan verbonden. Hoe hoog deze kosten precies zijn verschilt per bestelling.

↑ naar boven


Kan ik mijn bestelling naar verschillende vestigingen laten versturen?

Ja, dit is mogelijk tegen een meerprijs. Bij een bestelling zijn de verzendkosten inclusief naar één adres in Nederland. Geef bij bestellen aan dat het gaat om verzending naar meerdere adressen. Het is belangrijk dat er goed wordt vermeld hoeveel stuks naar welke vestiging/adres moeten worden verstuurd, zodat wij een correcte berekening kunnen maken. 

↑ naar boven


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Je ontvangt de geplande verzenddatum van je bestelling zo snel mogelijk nadat je akkoord op de digitale proef hebt gegeven. Indien je deze niet ontvangen hebt, neem dan contact met ons op. Wij zoeken het graag voor je uit!

↑ naar boven


Ontvang ik een track en trace?

Zodra bij ons vanuit de fabriek het track en trace wordt doorgegev, mailen wij u hierover. Maar de track en trace wordt niet door alle fabrieken waarmee wij samenwerken beschikbaar gesteld en in die gevallen kunnen wij u dus niet van de track and trace voorzien.

↑ naar boven


Waardoor kan mijn uiterste leverdatum (spoedbestelling) in gevaar komen?

De uiterste leverdatum (spoedbestelling) kan door verschillende factoren in gevaar komen:

- Wanneer de goedkeuring op een digitale proef te lang op zich laat wachten of er dient een nieuwe proef te worden gemaakt kan de verzenddatum opschuiven. Geef daarom goed aan op welke positie er gedrukt dient te worden. Daarnaast is het belangrijk om een artwork van goede kwaliteit mee te sturen. Lees alles daarover in onze blog.

- Indien vooraf betaald dient te worden en de betaling niet tijdig wordt gedaan. Bij bestellingen met een uiterste leverdatum vragen wij om een betalingsbewijs/print screen, aangezien het enkele werkdagen kan duren voordat de betaling zichtbaar is in het systeem.

- Soms is een product niet op voorraad, dan nemen wij contact met je op over een alternatief.

- Er zijn omstandigheden waarop wij geen invloed hebben : een machine in de fabriek gaat kapot, de vrachtwagen waarmee de artikelen worden vervoerd is betrokken bij een ongeluk of een wegblokkade of kan niet verder vanwege slechte weersonstandigheden. Deze situaties zijn niet veelvoorkomend maar het gebeurt af en toe toch.

↑ naar boven


Kan ik mijn bestelling sneller ontvangen?

Sommige artikelen kunnen sneller geleverd worden dan op de website vermeld staat door middel van een express levering. Voor deze service worden extra kosten in rekening gebracht, aangezien de productie stil komt te liggen en jouw order voorrang krijgt en omdat er een spoedkoeriersdienst wordt gebruikt in plaats van de normale verzending.

↑ naar boven


Kan ik mijn bestelling op een beurs laten bezorgen?

Dit is mogelijk, echter raden wij dit af en zijn wij niet verantwoordelijk mocht de bestelling/pakket(ten) kwijt raken. In de praktijk blijkt dat er veel zendingen naar een beursadres kwijt raken, ook al wordt het zo specifiek mogelijk doorgegeven.

↑ naar boven