Loading...

Please wait...

Producten

 

Kan ik de kwaliteit van het product beoordelen?

Het is mogelijk om samples toe te sturen, maar dit is niet altijd gratis. De samples zijn onbedrukt of hebben een willekeurige bedrukking. Bij duurdere of meerdere producten wordt er een zichtfactuur meegestuurd. Je ontvangt dan een factuur voor de kosten van het product en voor de verzendkosten. Indien wij het sample in originele staat retour ontvangen, crediteren wij de productkosten. Stuur een email naar info@promo2000.nl en geef aan ons door welke samples je graag wilt ontvangen. Reclamaties op grond van producteigenschappen die ook bij het monster aanwezig waren, worden niet geaccepteerd. Kleuren, afwerkingen en andere onderdelen kunnen op de site anders tonen dan zij in werkelijkheid zijn. Wij adviseren je om altijd een monster te bestellen zodat je weet welk product je gaat aanschaffen.Omdat fabrieken regelmatig nieuwe batches artikelen produceren, kunnen er kleine afwijkingen of veranderingen in kleur of artikel aanwezig zijn ten opzichte van geleverde monsters of geleverde vorige bestellingen. Dit is niet te voorkomen en daarom niet voor reclamaties of tegemoetkomingen vatbaar.

Promo2000 neemt geen reclamaties omtrent specifieke productspecificaties in behandeling als er voorafgaand aan de order geen sample van het product is aangevraagd.

↑ naar boven


Waarom staat er op mijn artikel een nummer, naam en/of adres?

Op het product kán een nummer, naam en of adres staan van de importeur. Bij producten die geïmporteerd worden uit landen buiten de EU, is het verplicht om de herkomst te vermelden. Deze regel is bij wet vastgelegd om ervoor te zorgen dat als iemand schade ondervindt van een product, de herkomst te achterhalen is.
Bij veel producten staat er een stickertje met die informatie op het foliezakje waarin het product zit. Maar vaak staat het echt óp het product zelf. Zoals bij tassen, daar staat het op een labeltje in de tas. Bij bidons staat het in de bodem gestanst, bij pennen meestal op de vulling. Als u wilt weten óf er vermeldingen staan en wáár die staan, vraag dan een sample aan want het verschilt per product en per importeur. Bij producten die binnen de EU worden geproduceerd, staan meestal geen vermeldingen tenzij het om een merknaam gaat ( bv Parker, Haribo, senator e.d.) , dan staat het er uiteraard altijd op.

↑ naar boven


Hoe weet ik of het gewenste product op voorraad is?

Dit is niet op de website te zien, maar het wordt gecheckt door de medewerker waarmee je contact hebt. Indien het product niet op voorraad is dan laten wij dit weten en zoeken we uit wanneer het weer leverbaar is. Indien de langere leverdatum niet akkoord is gaan we op zoek naar een passend alternatief. Soms komt het voor dat het artikel op voorraad is maar op moment van bestellen toch is uitverkocht omdat de fabriek de goederen aan een andere klant heeft verkocht die eerder tot daadwerkelijke bestelling overging. Wij doen ons best om je zo actueel an accuraat mogelijk voor te lichten.

↑ naar boven


Hoe kan het product bedrukt worden en wat is het maximale bedrukkingsoppervlak?

Onder het kopje ‘bewerking’ bij elk product staan de bedrukkingsposities en – oppervlakten van het product. Sommige producten kunnen op meerdere posities bedrukt worden.

↑ naar boven


Wat zijn instelkosten?

Instelkosten zijn kosten voor het handmatig instellen van de drukmachine. Deze wordt ingesteld op: productsoort /model, drukkleur, drukpositie en afbeelding logo/tekst. De instelkosten betaal je per kleur en per drukpositie. Stel; je hebt een logo dat bestaat uit twee kleuren, dan moet de machine twee keer ingesteld worden. Wil je een opdruk op 2 zijden in 2 kleuren? Dan moet de machine vier keer ingesteld worden en betaal je dus vier keer instelkosten. Bij fullcolour bedrukking betaal je de instelkosten per positie en niet per kleur. Bewerkingsinstellingen kunnen niet worden ‘bewaard ‘omdat het geen computerinstellingen zijn maar manuele instellingen op mechanische machines. Daarom moeten ook bij een exacte herhalingsorder, opnieuw de instellingen worden gedaan en berekend.

↑ naar boven


Ik heb meer of minder geleverd gekregen. Hoe kan dit?

Er is wettelijk bepaald dat leveranciers van bedrukte relatiegeschenken tot 10 procent meer of minder producten mogen leveren. Wanneer je bijvoorbeeld 1000 pennen bestelt, gaan er 1200 door de drukmachine. Het kan zijn dat er 950 goed gelukt zijn of juist 1075. Om te voorkomen dat er veel te veel of juist veel te weinig pennen worden geleverd is er wettelijk een percentage vastgesteld op 10 procent voor een eventuele onder- overlevering. Wij factureren het aantal producten dat wij leveren.

↑ naar boven


Zijn jullie pennen blauw- of zwartschrijvend?

Dit staat onder het kopje ‘Schrijfkleur’ bij elke pen. Soms kunnen pennen zowel blauw- als zwartschrijvend geleverd worden. Let hier ook goed op met het controleren van de orderbevestiging! Is de schrijfkleur niet vermeld? Dan zoeken wij dit graag even voor je uit.

↑ naar boven


Ik weet nog niet wat voor product ik wil bestellen, kunnen jullie mij helpen?

Het is begrijpelijk dat de keuze moeilijk is door de grootte van het aanbod. Neem contact op met ons verkoopteam en zij zullen je persoonlijk helpen.

↑ naar boven


Ik zoek een product dat niet op de website staat, kunnen jullie mij daarbij helpen?

Neem contact op met ons verkoopteam en zij zullen je persoonlijk helpen. Er zijn veel meer artikelen beschikbaar dan op onze website staan vermeld!

↑ naar boven


Ik wil mijn eigen producten door jullie laten bedrukken, kan dit?

Nee, wij doen niet aan het zogenoemde ‘loondrukken’. Wij kunnen je daarbij helaas niet helpen en adviseren om op zoek te gaan naar een loondrukkerij.

↑ naar boven