Veel gestelde vragen over samples



Kan ik gratis samples bestellen?

Van de meeste artikelen worden samples gratis verstrekt en per brievenbuspost naar je verzonden, zolang de aanvraag 'redelijk' is. Niet voor elk product is een sample beschikbaar: een aantal fabrieken/ producenten wil om logistieke redenen geen samples leveren. 

Wanneer je heel veel samples aanvraagt of je vraagt relatief dure artikelen aan zoals een Parker pen, een schrijfmap of een artikel dat met pakketpost verzonden moet worden, dan sturen wij de samples met een zichtfactuur. Je ontvangt dan een factuur voor de kosten van het artikel en voor de verzendkosten. Indien wij het sample in originele staat en verpakking retour ontvangen, crediteren wij de productkosten.

Wij adviseren iederen om altijd een sample te bestellen : op je beeldscherm kan een kleur er anders uitzien dan in realiteit, het product kan van een andere kwaliteit zijn dan je dacht of op een andere manier niet voldoen aan je eisen. Dat weet je pas als je het artikel in handen hebt gehad. 

Promo2000 neemt geen reclamaties omtrent specifieke productspecificaties in behandeling als er voorafgaand aan de order geen sample van het product is aangevraagd.

↑ naar boven


Wanneer krijg ik mijn samples?

Levertijden van samples zijn per product verschillend. Sommige samples worden vanuit het buitenland verzonden en hebben dan een levertijd van een week of soms langer. Samples die op ons kantoor in Nederland aanwezig zijn, worden dezelfde dag verzonden. Een sample is soms onbedrukt, maar meestal bedrukt met een willekeurig logo.

↑ naar boven


Hoe kan ik samples aanvragen?

Je kunt op verschillende manieren samples aanvragen. Dit kan via de mail info@promo2000.nl of telefonisch via +31 (0) 857920071. Ook kun je bij het aanvragen van een offerte aangeven dat je graag samples wilt ontvangen van het aangevraagde product.

↑ naar bovent