Loading...

Please wait...

Je bent op zoek naar een product. Vaak lees je eerst de reviews. Gelukkig ben je niet de enige, onderzoek wijst uit dat 61% procent van de consumenten hetzelfde doet. Is dit een goed product? Voldoet het aan de verwachtingen? Kan ik de leverancier vertrouwen? Je wilt graag weten of je de juiste beslissing neemt en dat is logisch.

De consument vindt de mening van andere consumenten belangrijk, want hoe hebben zij het product ervaren? De mede-consument geeft de voor- en nadelen van een product op het internet. In tegenstelling tot de leverancier, die meestal alleen de voordelen van een product benoemt. Op de website van PROMO2000, worden altijd voor en nadelen van een product genoemd. Een voordeel van een product kan zijn dat het uniek is of heel mooi bedrukt kan worden, een nadeel kan zijn dat de levertijd wat langer is. Wij als bedrijf, plaatsen zoveel mogelijk relevante informatie bij het product om het jouw als klant zo makkelijk mogelijk te maken.

Reviews geven de consument belangrijke informatie voor het nemen van een beslissing. De invloed van positieve reviews geeft consumenten een fijn gevoel. Wanneer een review het juiste signaal afgeeft, activeert dit consumenten om ook voor dit product te kiezen. Een slechte review kan ook een positieve wending geven. De consument ziet, dat er ook fouten gemaakt kunnen worden, dit is geloofwaardig. Na het plaatsen van een bestelling bij PROMO2000, vragen wij graag om je menig zodat anderen kunnen bepalen of zij ook bij ons gaan bestellen. Op deze manier helpen we elkaar, jij als consument blij met ons product en dat jij je mening mag geven. Wij blij met een nieuwe review, wat weer helpt om een nieuwe consument bij ons te laten bestellen!